آموزش قرآن به ۳۰۰۰ مددجو در ندامتگاه قزلحصار
کد خبر: 3614759
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

آموزش قرآن به ۳۰۰۰ مددجو در ندامتگاه قزلحصار

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر ندامتگاه قزلحصار با اشاره به آموزش قرآن سه هزار مددجو در دارالقرآن این ندامتگاه، گفت: حافظ کل قرآن کریم با هماهنگی مراجع ذیصلاح قضایی به ۱۵ روز مرخصی تشویقی ویژه ماه مبارک رمضان اعزام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار، علیرضا گرامی، مدیر ندامتگاه قزلحصار در جمع مددجویان دارالقرآن این ندامتگاه با اشاره به برکات قرآن کریم، گفت: فرصت پیش آمده را با فراگیری به علوم قرآن کریم غنیمت شمرده و مسیر روشنایی را با تمسک به آیات الهی بجویید.
وی بیان کرد: اکنون که بهاری را با قرآن در ندامتگاه سپری کردید، تلاش کنید با فراگیری علوم قرآنی که برخواسته از سینه پیامبر مکرم اسلام(ص) است این مسیر را ادامه دهید و راه سعادت و خوشبختی را پیدا کنید.
مدیر ندامتگاه قزلحصار با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار مددجو در اندرزگاه‌های ندامتگاه با انس و الفت به قرآن مشغول تزکیه و تهذیب نفس هستند، افزود: دارالقرآن ندامتگاه قزلحصار با به‌کارگیری پنج نفر از مددجویان حافظ کل قرآن در راستای سیاست‌های سازمان زندان‌ها سهم بسزایی در اصلاح و تربیت مددجویان با استفاده از ابزارهای اعتقادی و مذهبی داشته است.
یادآور می‌شود، با هماهنگی تلفنی مدیر ندامتگاه قزلحصار با دادستان شهرستان شهریار مددجوی حافظ قرآن کریم در روز عید سعید فطر به مرخصی ۱۵ روزه ویژه ماه مبارک رمضان اعزام شد.

محمدعلی نادعلی
captcha