برگزاری دوره‌های تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه
کد خبر: 3614204
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

برگزاری دوره‌های تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره‌های تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه مردادماه سال جاری به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال ١٣٩٦ دوره‌های تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهیم کرد.

خسروی بیان کرد: براساس تقویم زمان‌بندی پیش‌بینی شده، اولین سری این دوره‌ها مردادماه سال جاری در سه استان تهران، اصفهان و مرکزی آغاز می‌شود که در تهران دوره تربیت معلم نهج‌البلاغه و در استان‌های اصفهان و مرکزی دوره تربیت معلم صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت افزود: این دوره‌ها با حضور برجسته‌ترین اساتید حوزه و دانشگاه و با مشارکت ادارات کل استان‌ها برگزار می‌شود که فراخوان ثبت‌ نام و اعلام شرایط شرکت در این دوره‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

خسروی ادامه داد: تلاش داریم در یک بازه زمانی مشخص مربیان کارآمدی را برای توسعه معارف اهل بیت (ع) با محوریت دو کتاب گران‌سنگ نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و در بستر مؤسسات و مراکز قرآن تربیت نماییم.

captcha