گزارشی از دومین جشنواره تلاوت مجلسی زیر 16 سال + اسامی
کد خبر: 3612696
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

گزارشی از دومین جشنواره تلاوت مجلسی زیر 16 سال + اسامی

گروه جلسات و محافل: دومین جشنواره تلاوت مجلسی زیر 16 سال، طی ماه رمضان به میزبانی حسینیه کربلایی‌ها در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حسینیه کربلایی‌ها با همکاری مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران، شامگاه پنجشنبه اول تیرماه، میزبان دومین جشنواره تلاوت مجلسی زیر 16 سال بود.
اساتیدی همچون عبدالرسول عبایی، سیدمهدی سیف، حسین شریفیان، داوود جعفری، ابراهیم آهور، محمود متقی‌پناه، سیدمرتضی پورایوانی، محمود نوروزی و ... داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.
10 نفر از نوجوانان که در مرحله مقدماتی انتخاب شدند، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و آقایان شامرادی، لندرانی و شاهوردی به ترتیب منتخبان حاضر در جلسه شدند و هدایای یک سکه کامل بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی و ربع سکه بهار آزادی را دریافت کردند و هفت نفر الباقی هر کدام یک شمش یک گرمی طلای هدیه گرفتند.
در انتهای این مراسم وحید نظریان، قاری ممتاز کشور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت که مورد توجه و تشویق حاضرین در جلسه قرار گرفت.
یادآور می‌شود در این محفل نظر به استقبال نوجوانان در دوره‌های زیر 16 سال، بر آن شدند جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان به صورت دوره‌ای هر سه‌ماه یک بار برگزار شود.
تمامی مراسم‌ حسینیه کربلایی‌ها همیشه با خیل عظیمی از دوستداران قرآن و اهل بیت برگزار می‌شود و این فرصت مناسبی برای برپایی چنین جشنواره‌هایی برای جذب نوجوانان به قرآن کریم است.
در انتها تصاویری از این محفل را مشاهده می‌کنید.


captcha