بلندترین سفره افطاری ساده پایتخت ‌گسترده می‌شود
کد خبر: 3607575
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
همزمان با روز اکرام؛

بلندترین سفره افطاری ساده پایتخت ‌گسترده می‌شود

گروه جامعه: بلندترین سفره افطاری شهر تهران همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همراه برپایی جشن ولادت با مشارکت نهادهای مردمی و افراد خیر و نیکوکار در منطقه 10 تهران گسترده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ساده‌زیستی گفت: این برنامه با عنوان «سفره، سفره‌دار مدینه» با هدف تبلیغ و ترویج ساده‌زیستی و هم‌دردی با هم‌نوعان نیازمند برگزار خواهد شد.

وی اجرای این برنامه را در روز اکرام فرصت مغتنمی برای برخورداری از یک سهم عادلانه و کنار هم بودن اقشار جامعه در هر موقعیت اجتماعی و اقتصادی برشمرد و افزود: این تمرین ساده‌زیستی و یک‌رنگی با مشارکت افراد نیکوکار و خیر در روز شنبه بیستم خرداد مصادف با شام ولادت کریم اهل بیت(ع) در خیابان قصرالدشت خیابان شهیدی (ناصری سابق) از ابتدا تا انتهای خیابان، مابین خیابان قصرالدشت و خیابان خوش با حضور آحاد شهروندان به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده می‌شود.

بابازاده در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این گونه مراسمات، سنت پسندیده افطاری ساده که مدتی است رو به فراموشی نهاده شده به عنوان یک کار فرهنگی و ارزشمند در جامعه بین اقشار مختلف شهروندان نهادینه شود.
captcha