تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» و مدارس شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن تا 15 خرداد
کد خبر: 3600567
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
شاهسونی به ایكنا خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» و مدارس شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن تا 15 خرداد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» و ثبت‌نام در مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یكساله قرآن كریم این مؤسسه تا 15 خردادماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» و ثبت‌نام در مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یكساله قرآن كریم خبر داد و گفت: ملهت ثبت‌نام در این طرح و مدارس شبانه‌روزی تا 15 خردادماه سال جاری تمدید شده است.

وی با یادآوری اینكه پیش از این مهلت‌ ثبت‌نام در این دو طرح، تا 31 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام شده بود، افزود: به دلیل استقبال گسترده از طرح ملی رحله و همچنین ثبت‌نام در مدارس شبانه‌روزی و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و مشغله‌های زیاد قرآن‌آموزان در این ایام تمدید مهلت ثبت‌نام صورت گرفته است.

شاهسونی با تصریح اینكه طرح ملی «رحله 3» در سال جاری در 23 نقطه كشور برگزار می‌شود، گفت: این نقاط در 11 استان فارس، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، كرمان، خوزستان، تهران، یزد، اصفهان، لرستان و كرمان واقع شده است.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور ادامه داد: این طرح در 8 نقطه استان فارس شامل شهرهای ششده قره بلاغ، فسا، زرین‌دشت، نی‌ریز، لارستان، 2 نقطه استهبان و شیراز اجرا خواهد شد.

captcha