هرمزگان چهارمین ایستگاه طرح «شهر نماز» + عکس
کد خبر: 3600181
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

هرمزگان چهارمین ایستگاه طرح «شهر نماز» + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح شهر نماز در سه شهر بندرعباس، قشم و میناب در استان هرمزگان از امروز 26 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

مهدی فاضلی، مدیر مؤسسه ریحانةالنبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز چهارمین دوره طرح «شهر نماز» در استان هرمزگان، گفت: این طرح از صبح امروز، 26 اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از ٥٠ مدرس آموزش و پرورش و مؤسسات قرآنی جزیره قشم آغاز شد و مربیان با شیوه‌های نوین دعوت به نماز آشنا شدند.

وی احیای سنت نماز برای كودكان و نونهالان را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: احیای فرهنگ نماز وظیفه همه مسئولان، مربیان و مادران است و آموزش شیرین نماز حقی است كه فراموش شده و همه باید برای احیای آن بكوشیم.

فاضلی در ادامه به برگزاری دومین كارگاه شهر نماز در بندرعباس از بعدازظهر امروز 26 اردیبهشت‌ماه اشاره و اظهار کرد: این دوره با حضور ٣٠٠ مربی، مربیان موسسات قرآنی و مربیان كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد بندرعباس از ساعت ١٤ در سالن مدرسه آیت‌‌الله صدر آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: این طرح با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره كل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مشاركت ادارات كل آموزش و پرورش  و ارشاد استان‌های، اصفهان، یزد، كرمان، هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود. 

captcha