سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3599903
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
تیرماه؛

سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه قرآنی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برپایی سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآنی از جمله مصوبات دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در سال 96 بود که روز گذشته برگزار شد.

گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)به نقل از «اتقان نیوز»؛ دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در سال 96 روز گذشته، 25 اردیبهشت‌ماه، با حضور اکثریت اعضا در محل این اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور، درخصوص قطعی شدن بحث ادغام دو اتحادیه بحث و گفت‌و‌گو شد. تصمیم‌گیری در رابطه با برپایی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه در راستای تصویب صورت‌های مالی و ارائه گزارش عملکرد سال 96، از مهم‌ترین مسائل مطروحه در این جلسه بود که در نهایت مقرر شد، مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ 22 و 23 تیرماه با حضور مؤسسات عضو برگزار شود.

در ادامه این جلسه عضویت 7 مؤسسه قرآنی، شریعت دشتستان، تبیان استهبان، علوم پایه در کلام وحی شاهرود، کوثر ایرانشهر، والفجر خمین، گنجینه نور مهر رفسنجان و مهد رهروان ولایت استان مرکزی در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور تصویب شد.

با توجه به واگذاری مسئولیت بخش نهادها و مؤسسات قرآنی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم به بخش دولتی و عدم واگذاری به بخش خصوصی، مقرر شد اتحادیه در بخش‌های مشخصی با معاونت قرآن و عترت کشور مشارکت نماید، بنابراین در صورت موافقت معاونت قرآن و عترت، بحث اعطای بن کتاب و خرید محصولات به اتحادیه سپرده خواهد شد.

گفتنی است، در این نشست، آقایان سرابی، محمدی، عزیزی، نیکزاد، پورمعین، داود‌آبادی، سهرابی، جهان آرا، ملکوتیان و حجج الاسلام مطهریان و اجرایی حضور داشتند.

captcha