ثبت‌نام طرح ملی «رحله 3» آغاز شد/ اجرا در 23 نقطه كشور
کد خبر: 3596882
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

ثبت‌نام طرح ملی «رحله 3» آغاز شد/ اجرا در 23 نقطه كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از اجرای سومین دوره طرح ملی «رحله» در 23 نقطه كشور خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از اجرای سومین دوره طرح ملی «رحله» خبر داد و گفت: امسال 23 نقطه كشور میزبان اجرای این طرح خواهند بود.

وی با بیان اینكه این طرح در 8 مدرسه شبانه‌روزی مؤسسه بیت‌الاحزان اجرا خواهد شد، گفت: 15 نقطه و مؤسسه در 8 استان كشور نیز جهت اجرای این طرح با مؤسسه بیت‌الاحزان همكاری كردند.

شاهسونی با یادآوری اینكه ثبت‌نام این طرح از 16 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 15 خردادماه سال جاری ادامه دارد، گفت: این طرح در استان‌های فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران، کرمان، یزد و اصفهان اجرا می‌شود.

عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن، دلیل کاهش تعداد مراکز برگزارکننده طرح نسبت به دوره‌های قبل را عدم تحقق کامل تعهدات مالی نهادهای همکار در برگزاری طرح سال گذشته و افزایش کیفیت و بازدهی کار در دوره جاری عنوان کرد و گفت: امسال این طرح تنها ویژه آقایان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام در طرح مذكور گفت: جوانان و نوجوانان 14 تا 22 ساله که مسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره 57 روزه شبانه روزی اقدام كنند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در پایان زمان آغاز طرح ملی «رحله 3» در سال جاری را 8 تیرماه و زمان پایان آن را 2 شهریورماه اعلام كرد.

captcha