پخش مستند «مکتب‌خانه‌ از دیرباز تا امروز» امشب
کد خبر: 3596305
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
از شبکه قرآن سیما؛

پخش مستند «مکتب‌خانه‌ از دیرباز تا امروز» امشب

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از پایان کار ساخت مستند مکتب خانه‌ از دیرباز تا امروز خبر داد و گفت: این مستند امشب از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

مکتب‌خانه‌ها از دیرباز تا امروز
رحیم قربانی، رئیس مرکز قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به پایان یافتن مراحل ساخت مستند «مكتب‌خانه‌ از دیرباز تا امروز» و آماده پخش شدن این مستند، گفت: این مستند که به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ تهیه شده است، جمعه 15 اردیبهشت ماه ساعت ٢٠:٤٥ از شبكه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
وی افزود: مستند «مکتب‌خانه از دیرباز تا امروز» حاصل حدود دو سال مطالعه و پژوهش در خصوص روش های آموزش قرآن کریم در کشور و سیر تحول مکتب خانه های قرآنی است که سعی شده است به لزوم بازنگری به شیوه های آموزش قرآن کریم در کشور پرداخته شود.
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ تصریح کرد: در این مستند سیر تاریخی و نقاط قوت و ضعف مکتب خانه ها توسط اساتید و پژوهشگران برجسته قرآنی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است و براساس لزوم آموزش همگانی و انس عمومی با قرآن کریم توسط همه اقشار و سنین، طرح ها و پیشنهاداتی ارائه شده است.
captcha