زمان ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» به تعویق افتاد/ اجرا در 22 نقطه كشور
کد خبر: 3594355
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

زمان ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» به تعویق افتاد/ اجرا در 22 نقطه كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تعویق زمان ثبت‌نام در طرح ملی «رحله 3» از 10 اردیبهشت به 15 اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به اجرای طرح ملی «رحله 3» به‌همت این مؤسسه گفت: پیش از این قرار بود كه ثبت‌نام در این طرح از 10 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شود اما این زمان به 15 اردیبهشت‌ماه جاری به تعویق افتاد.

وی این نكته یادآور شد كه این اتفاق با توجه به تقاضای مكرر مؤسسات متقاضی دریافت میزبانی طرح ملی رحله صورت گرفته است چرا كه باید شرایط میزبانی هر كدام از این مؤسسات نیز به‌صورت دقیق بررسی شود تا بتوانیم این طرح را با كیفیت مناسب‌تری برگزار كنیم.

شاهسونی با بیان اینكه این طرح ویژه حفظ 4 جزء قرآن كریم در ایام 2 ماه تعطیلات تابستان به‌همت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود، گفت: تاكنون 14 مؤسسه قرآنی در كشور برای میزبانی این طرح اعلام آمادگی كرده‌اند ضمن اینكه این طرح نیز در 8 مدرسه شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر یكساله قرآن كریم این مؤسسه نیز اجرا خواهد شد.

عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن ادامه داد: با این احتساب طرح ملی «رحله 3» در تابستان سال جاری تاكنون در 22 نقطه كشور اجرا می‌شود اما ممكن است بر این تعداد افزوده شود.

وی در پایان با یادآوری اینكه طرح ملی «رحله» ویژه برادران اجرا می‌شود، گفت:‌ علاقه‌مندان به حفظ قرآن كریم كه دارای سنین 14 تا 22 ساله هستند، می‌توانند از 15 اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره 53 روزه اقدام كنند.

captcha