نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3589080
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
28 فروردین‌ماه؛

نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در سال 96، دو‌شنبه 28 فروردین‌ماه با حضور اعضای این هیئت در محل اتحادیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»؛ نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در سال 96، دوشنبه 28 فروردین‌ماه با حضور اعضای این هیئت در محل اتحادیه برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه طرح‌ها و برنامه‌های سال 96 این نهاد مردمی، بررسی و پس از بحث و گفت‌وگو در این خصوص، به تصویب خواهند رسید.
در این جلسه همچنین درخصوص برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم و نحوه مشارکت اتحادیه در برگزاری موفق بزرگ‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.
مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه، میزان هزینه‌کرد اعتبارت قرآنی و... نیز از مهم‌ترین دستورات این جلسه خواهند بود.
گفتنی است؛ آقایان سید‌علی سرابی، حسن محمدی، محمدرضا داودآبادی، سیدمرتضی نیکزاد، حبیب‌الله عزیزی، محمدرضا پورمعین، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، حجت‌الاسلام منصور برزگر، حجت‌الاسلام مهدی مقامی، حجت‌الاسلام حسین اجرایی، قاسم جهان‌آرا، سعید ملکوتیان و قاسم سهرابی عضو این هیئت هستند.
captcha