پیام تبریک نوروزی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور
کد خبر: 3585604
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

پیام تبریک نوروزی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، به مناسبت ایام عید باستانی نوروز، پیام تبریکی به مدیران، مدرسان و فعالان قرآنی کشور صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از «اتقان نیوز»، روابط عمومی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور، به مناسبت ایام عید باستانی نوروز، پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد.

/پیام تبریک نوروزی روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور
 
مدیران، معلمان و فعالان محترم قرآنی مؤسسات سراسر کشور
 
سلام علیکم
 
 این عید پر از عطر دل انگیز خداست / سرشـار ترین آینه‌ی خاطره هـاست
 
نوروز خوشت همیشه رنگین با عشق / آراسته با دلی که همراه خداست...
 
طبیعت این آینه‌گردان جمال دوست با رویشی دوباره، جانی تازه می‌گیرد و رخسارش از شادی می‌شکفد و درختان خلعت نوروزی در برمی‌کنند و به کلاه شکوفه مزین می‌گردند و هزار دستان به هزاردستان دلربایی می‌کنند و ما نیز همگام با کائنات از معاد طبیعت عبرت می‌گیرم و شور زمینی را با عطش آسمانی پیوند می‌دهیم و به همین مناسبت حلول سال نو را به حضورتان تبریک عرض کرده و طبق‌های گل‌های بهاری را به پیشگاهتان تقدیم داشته و از درگاه ایزد منان سالی سرشار از بهروزی، موفقیت و ایامی نیک در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حضرت ولیعصر (عج) مسئلت می‌نماییم.
امیدواریم سال آینده با تدبر و همفکری بهتر و بیشتر، سالی پر از برکت و موفقیت در خدمت به ساحت مقدس قرآن‌کریم و اهل بیت(ع) برای شما باشد و «یا محول الحول و الاحوال» در ضمیر ما تحقق یابد.
captcha