جشنواره فیلم رشد یک بستر فرهنگی است
کد خبر: 3584271
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

جشنواره فیلم رشد یک بستر فرهنگی است

گروه اجتماعی: مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رشد یک بستر فرهنگی است، گفت: آماده همکاری با دستگاههای اجرایی استان در خصوص جشنواره فیلم رشد هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 24 اسفندماه با حضور نمایندگان دستگاههای اجرائی، دومین جلسه شورای فرهنگی استان آذربایجان غربی با موضوع جشنواره فیلم رشد صبح امروز در سالن اندیشه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

توحید اصغرزاده مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه فیلم رشد برآیند خانه و کلاس درس است؛ اظهار کرد: توانایی برقرار کردن رابطه صحیح مشکل نسل امروز است و فیلم رشد جهت آموزش این مهم بسیار تاثیرگذار است.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: فیلم رشد باید فراگیر و بومی شود چراکه گستره فیلم رشد در سراسر استان می باشد.

وی گفت: فیلم رشد قدرت تفکر در دانش آموزان را فعال می کند و در این راستا آماده همکاری با دستگاههای اجرایی استان در خصوص فیلم رشد هستیم

اردشیر سیدسیاح معاون آموزش متوسطه استان نیز با بیان اینکه فلسفه فیلم رشد، لذت بخش کردن آموزش است؛ گفت: این جشنواره یک بستر فرهنگی مناسب برای اکران تولیدات فرهنگی دستگاههای اجرایی استان می باشد.

وی با اذعان به آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با دستگاههای اجرایی استان ادامه داد: آموزش و فرهنگسازی منحصر به آموزش و پرورش نیست و باید کلیه دستگاههای اجرای در این فرآیند مشارکت داشته باشند.
captcha