حضور بیش از 6 هزار نفر در طرح ملی حفظ سوره «فجر»
کد خبر: 3581900
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

حضور بیش از 6 هزار نفر در طرح ملی حفظ سوره «فجر»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از مشارکت بیش از 6 هزار نفر در طرح ملی «حفظ سوره مبارکه فجر» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از «اتقان‌نیوز»، سیدمحمد موجانی، مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از مشارکت بیش از 6 هزار نفر در طرح ملی «حفظ سوره مبارکه فجر» خبر داد و گفت: طرح از 25 دی ماه با مشارکت مؤسسات مردم نهاد قرآنی از سراسر کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح حفظ سوره فجر، از جمله ویژه برنامه‌های اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر بود، عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی جلسات کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر، برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی جهت مشارکت مؤسسات و تشکل‌های سراسر کشور، به اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور واگذار شد.
موجانی خاطر نشان کرد: در این راستا اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و قرآنی مختلفی را با محوریت مؤسسات قرآنی ـ مردمی از جمله طرح «حفظ سوره مبارکه فجر» برای علاقه‌مندان و فعالان قرآنی طراحی کرد که بر اساس آن حدود 6200 علاقه‌مند به حفظ قرآن کریم اقدام به حفظ سوره فجر کردند.
وی افزود: بیش از 700 موسسه قرآنی از استان‌های مختلف سراسر کشور نیز اقدام به ثبت نام و اخذ آزمون حفظ سوره فجر از علاقه‌مندان کرده و بدین ترتیب در برپایی این طرح، با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور همکاری کردند.
موجانی با اشاره به استان‌های فعال در اجرای این طرح سراسری، عنوان کرد: استان‌های کرمان، یزد، البرز، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، به ترتیب با تعداد 770، 590، 543، 496 و 372 شرکت کننده، بیشترین تعداد حافظ سوره فجر را به اتحادیه معرفی کردند.
وی افزود: یکی از اهداف برپایی این طرح، تلاش در راستای تربیت حافظان قرآن با محوریت سوره‌های مبارکه کلام الله مجید بود که با مشارکت مؤسسات مردمی محق شد.
موجانی در پایان خاطر نشان کرد: از میان 6200 حافظ سوره فجر، به 150 نفر از شرکت کنندگان این طرح، به قید قرعه پلاک طلا، اهدا خواهد شد.
گفتنی است، مؤسساتی که اسامی ثبت‌نام شدگان آن‌ها به عنوان برگزیده معرفی شده است، جهت دریافت جوایز و ثبت اطلاعات لازم می‌توانند از تاریخ 15 تا 20 فروردین ماه، با شماره تلفن: 88977933، داخلی 19 تماس حاصل کنند.
 
جهت اطلاع از اسامی برگزیدگان اینجا کلیک کنید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۴
0
0
برگزاری این طرح باعث ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
captcha