جشن امضای آخر سال به رنگ خاطرات قرآنی اراک
کد خبر: 3579441
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

جشن امضای آخر سال به رنگ خاطرات قرآنی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به پایان تدوین و چاپ کتاب «تاریخ شفاهی فعالیت‌های قرآنی اراک» گفت: طی مراسمی با عنوان «جشن امضای آخر سال» از این کتاب رونمایی می‌شود.

زهره نعمتی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به اتمام تدوین و چاپ کتاب «تاریخ شفاهی فعالیت‌های قرآنی اراک» گفت: روز دوشنبه 16 اسفند ماه ساعت 14:30 طی مراسمی با عنوان «جشن امضای آخر سال» از این کتاب در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه دانشگاه اراک رونمایی می‌شود.
وی ادامه داد: این کتاب حاوی تجارب ارزشمند پیشکسوتانی است که در جریان‌های قرآنی اراک تأثیرگذار بودند، کتاب تاریخ شفاهی فعالیت‌های قرآنی اراک، اتفاقات قرآنی قبل از انقلاب تا امروز را روایت می‌کند و به نوعی نشان‌دهنده سیر تکاملی فعالیت‌های قرآنی شهر است.
نعمتی با اشاره به مدعوین جشن امضای آخر سال گفت: این کتاب به شیوه برگزاری نشست با افراد تأثیرگذار و ثبت خاطرات شفاهی آنها تهیه شده است و از تمام افرادی که در این نشست‌ها حضور داشتند دعوت به عمل می‌آید همچنین از برخی متولیان امور قرآن استان نیز دعوت خواهد شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های جانبی این رونمایی گفت: همچنین در این مراسم جوایز برندگان مسابقه قرآنی آیات توحیدی اهدا می‌شود و از اولین کتاب صوتی تولید کانون کتاب و کتابخوانی جهاد دانشگاهی که بخشی از داستان‌های کلیله و دمنه را در بر می‌گیرد رونمایی خواهد شد.
captcha