آمادگی كامل پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت ایام نوروز
کد خبر: 3576584
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

آمادگی كامل پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت ایام نوروز

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان فارس از آمادگی كامل پلیس این استان برای تأمین نظم و امنیت در ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 2 اسفندماه در مراسم صبحگاه عمومی این فرماندهی از آمادگی كامل پلیس این استان برای تأمین نظم و امنیت در ایام نوروز 96 خبر داد و گفت: حضور پلیس در جامعه باعث ایجاد آرامش و امنیت می‌شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مأموران انتظامی استان در راستای تأمین نظم و امنیت ایام مبارك دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه در سطح استان، افزود: كاركنان نیروی انتظامی با درك درست از خدمت به مردم، در این راه از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی‌كنند.

گودرزی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و شلوغی مراكز خرید و بازارهای سطح شهر، افزود: گشت‌زنی هدفمند و مداوم جهت جلوگیری از وقوع سرقت و كیف قاپی در این ایام مورد تأكید است.

فرمانده انتظامی استان فارس، آرامش و امنیت مردم را هدف اصلی اقدامات پلیس دانست و گفت: مأموران جان بر كف نیروی انتظامی استان با همه تجهیزات و امكانات در خدمت مردم هستند و با مخلان نظم و امنیت در سطح استان برخورد خواهند كرد.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخورد با خورده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و در این راستا با مسئولان مربوطه پیرامون اسكان این افراد هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی همچنین به موفقیت‌های اخیر پلیس استان از جمله كسب مقام برتر توسط معاونت اجتماعی و اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان در سطح كشور اشاره كرد و افزود: همانگونه كه مقام معظم رهبری فرمودند فارس همیشه باید در قله باشد.

captcha