«میثاق حافظان با قرآن» قرآنیان بیت‌الاحزان را گردهم آورد
کد خبر: 3573221
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

«میثاق حافظان با قرآن» قرآنیان بیت‌الاحزان را گردهم آورد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین دوره طرح «میثاق حافظان با قرآن» ویژه حافظان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از امروز در شهرستان قرآنی استهبان آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از آغاز سومین دوره طرح «میثاق حافظان با قرآن» ویژه حافظان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: این دوره از امروز، 23 بهمن‌ماه آغاز و تا پنج‌شنبه همین هفته ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره قریب 45 نفر از حافظان قرآن شعب بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در سراسر كشور گردهم می‌آیند و برای آنان دوره‌های مختلف انس با قرآن، مرور محفوظات و آموزش روش‌های جدید حفظ و تثبیت آن برگزار می‌شود.

شاهسونی با تصریح اینكه در این دوره‌ها مباحث اخلاقی نیز به حافظان قرآن آموزش داده می‌شود، گفت: در این دوره علاوه بر حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان، حافظان 15، 20 و 25 جزء قرآن نیز حضور می‌یابند تا تشویق شوند حفظ خود را كامل كنند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور با بیان اینكه این دوره هم‌اكنون در روستای مبارك‌آباد شهرستان قرآنی استهبان در حال برگزاری است، گفت: این دوره برای نخستین بار در سال جاری در مؤسسه بیت‌الاحزان آغاز شده است و بنا داریم تا تمام حافظان قرآن بیت‌الاحزان در این دوره آموزشی شركت كنند.

وی اظهار كرد: این طرح هر دو ماه یك بار برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در شعب مراكز خود جهت شركت در این دوره ثبت‌نام كرده و ما به‌صورت دوره‌ای برای آنان این طرح را اجرا می‌كنیم.

شاهسونی با بیان اینكه این دوره همچنان برای حافظان قرآن بیت‌الاحزان ادامه خواهد داشت، گفت: در طرح «میثاق حافظان با قرآن» از اساتید مؤسسه بیت‌الاحزان استفاده می‌شود.

captcha