12 بهمن، زنگ انقلاب در مدارس فارس طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3567607
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

12 بهمن، زنگ انقلاب در مدارس فارس طنین‌انداز می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از برگزاری مراسم زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 روز سه‌شنبه، 12 بهمن‌ماه در تمام مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حمیدرضا شعبانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس امروز، 9 بهمن در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یك شیراز گفت: مراسم زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در روز سه‌شنبه، 12 بهمن رأس ساعت 9:33 در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه در هر شهرستان و منطقه یک مدرسه به‌صورت نمادین انتخاب و مراسم ویژه شهرستان در آن مدرسه برگزار خواهد شد، گفت: در تمامی این مراسم‌ها از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان نیز دعوت شده است.

شعبانی اظهار كرد: به تمامی ادارات آموزش و پرورش توصیه شده است در این روزاز دانش‌آموزان برگزیده المپیادها، آزمون‌های علمی و فرهنگی، كنكور سراسری و مسابقات علمی، فرهنگی، پژوهشی و غیره در هر مدرسه تقدیر شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دو برنامه زنگ انقلاب و کمک به دانش‌آموزان استثنایی در مدارس استان گفت: هر دوی این برنامه‌ها باید در قالب برگزاری جشن‌های به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای دانش‌آموزان انجام شود.

نصرالله كیانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز در این نشست از آمادگی این ناحیه برای برگزاری مراسم نمادین استانی زنگ انقلاب اسلامی در یکی از مدارس این منطقه خبر داد و با تصریح اینكه مراسم‌های دهه فجر امسال با شکوه هرچه تمام‌تر در تمامی مدارس این ناحیه برگزار خواهد شد،‌ بر دانش‌آموز محور بودن این مراسم‌ها تأکید کرد و گفت: باید از فرصت دهه فجر برای تببین اهداف انقلاب برای نسل جدید بهره برد.

كیانی، همچنین به برگزاری جشن کمک به دانش‌آموزان استثنایی استان نیز اشاره کرد و افزود: مسئله کمک به همنوع و خصوصاً دانش‌آموزان استثنایی علاوه بر اینکه یک وظیفه سازمانی است یک وظیفه دینی و شرعی نیز هست.

وی، خواستار حضور تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان این ناحیه برای شرکت در این برنامه استانی شد و افزود: تمامی مدارس این ناحیه روز 13 بهمن به‌صورت هماهنگ جشن کمک به این دانش‌آموزان را برگزار خواهند کرد.

captcha