ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه الزهرا(س)
کد خبر: 3566657
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه الزهرا(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه الزهرا(س) اسفراین، گزارشی از فعالیت‌های قرآنی ترم پائیز و زمستان خود ارائه کرد.

محبوبه حسینی، مدیر مؤسسه مؤسسه الزهرا(س) در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: مؤسسه از سال ۱۳۸۶ با کسب مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار قرآنی خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این مؤسسه  فعالیت‌های قرآنی متنوعی را در ترم پائیز و زمستان در بخش آموزشی و تبلیغی ترویجی برای قرآن آموزان برگزار کرده است که می‌توان به برخی از انان طی گزارشی اشاره کرد.
 حسینی بیان کرد: برپایی دوره‌های متنوع قرآنی را در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه قرآن‌آموزان پیش‌دبستانی، برگزاری دوره حفظ قرآن کریم را برای مقطع ابتدایی، دبیرستان، برپایی دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی با حضور 25 نفر از  بانوان، ثبت‌ نام 25 شرکت‌کننده در آزمون سراسری معاونت قرآن فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌ نام بیش از 140 قرآن آموز خردسال، حضور 100 نفر از علاقه‌مندان در دوره های آموزش روخوانی قرآن‌کریم از جمله این فعالیت‌ها است.
مدیر مؤسسه تصریح کرد: همچنین برپایی همایش تغذیه کودک، کارگاه‌های سبک زندگی، آئین همسرداری توسط محبوبه حسینی، کارگاه ‌های سبک زندگی اسلامی، کارگاه آئین فرزند پروری توسط سرور کاظمی، برگزاری همایش سلامت روان کودک با حضور 80 نفر از بانوان و همچنین برپایی مراسم سومین روز حادثه پلاسکو  و پاسداشت یاد شهدای آتش‌نشان از دیگر برنامه‌های این مرکز است که اجرا شد.
گفتنی است؛ مؤسسه الزهرا(س) در استان خراسان شمالی، اسفراین، خیابان ولیعصر، پلاک 5 واقع شده است.
captcha