برگزاری مجمع سالیانه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه
کد خبر: 3555763
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

برگزاری مجمع سالیانه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع سالیانه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه، پنجشنبه، 2 دی ماه با حضور مسئولان استانی معاونت قرآن و عترت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان نیوز»، پیمان سلیمی، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه از جلسه مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه با مسئولان استانی در سالن جلسات اداره کل ارشاد خبرداد.
سلیمی ادامه داد: این نشست فردا پنجشنبه، دوم دی ماه با حضور 64 مؤسسه عضو برگزار خواهد شد.
مدیر عامل اتحادیه استانی کرمانشاه گفت: در این هم‌اندیشی و نشست سالیانه که با حضور  رحیمی زنگنه، مدیر کل ارشاد استان کرمانشاه و معاونت قرآن وعترت استان کرمانشاه، گزارش عملکرد فعالیت‌های یک‌ساله این اتحادیه ارائه خواهد شد.
سلیمی با بیان هدف این نشست و تعداد مؤسسات شرکت کننده افزود: مدیران عامل 64 مؤسسه عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت استان کرمانشاه، در این نشست که با هدف پیگیری امور و طرح‌های اتحادیه استانی و ارتباط مستقیم با مدیران اتحادیه کشوری برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.
وی در خصوص جزئیات برنامه‌های این مجمع تصریح کرد: ادغام اتحادیه‌ها، برنامه‌ریزی جهت تشکیل کارگاه‌های آموزشی در استان و استفاده از اعتبارات وام قرض الحسنه، جهت برپایی اردوی زیارتی مدیران عامل مؤسسات قرآنی استان در کربلا از دیگر مباحثی خواهد بود که به آن پرداخته می‌شود.
captcha