دانشجویان سرمایه نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3553342
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
امام جمعه قم:

دانشجویان سرمایه نظام اسلامی هستند

کانون خبرنگاران نبأ:‌ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: فداكاری و اخلاص و بصيرت دانشجويان در بزنگاه‌های تاريخی ارزشمند است و بايد از اين سرمايه به درستی استفاده شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه قم، گفت:‌ دانشجویان سرمایه نظام هستند چراکه در آینده نزدیک امور مختلفی را به دست خواهند گرفت، لذا وظیفه و رسالت همه مسئولان این است که این جوانان را حفظ کنند و از آن‌ها استفاده کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود:‌ فداکاری و اخلاص و بصیرت دانشجویان در بزنگاه‌های تاریخی بسیار ارزشمند است و باید از این سرمایه به درستی استفاده شود.
امام جمعه قم اظهار کرد:‌ تعامل بین ستاد نماز جمعه و دانشجویان در راستای حضور آن‌ها در پشت تریبون و سخرانی در قبل از خطبه‌های نماز جمعه می‌تواند در همفکری و استفاده از ظرفیت‌های متناسب در فضای نماز جمعه کمک شایانی کند.
آیت‌الله سعیدی بیان کرد:‌ فضای حرم مطهر و نماز جمعه یک فضای بسیار مناسب جهت تربیت جوانان انقلابی است و ستاد نماز جمعه نیز باید نسبت به حضور جوانان اهتمام ورزد.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام محمدمهدی کرمی ضمن تشریح فعالیت‌های این نهاد در سطح دانشگاه‌های استان قم گفت: این نهاد آمادگی کامل جهت تعامل با آستان مقدس در راستای غبارروبی، تورهای حرم‌گردی، اردوهای دانشجویی، طرح‌های مطالعاتی و مسابقات کتابخوانی را دارد و با اطلاعات کافی که درباره تشکل‌های و نهادهای دانشجویی سطح استان قم در این نهاد وجود دارد می‌توانیم فعالیت متناسبی را در این حوزه انجام دهیم.

حسن علی‌زاده
captcha