نیاز 8 میلیارد تومانی باغ موزه دفاع مقدس فارس برای تكمیل/ پیشرفت 30 درصدی
کد خبر: 3550840
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
محمدیان در گفت‌وگو با ايكنا مطرح كرد:

نیاز 8 میلیارد تومانی باغ موزه دفاع مقدس فارس برای تكمیل/ پیشرفت 30 درصدی

گروه اجتماعی: رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس فارس در بوستان ولیعصر(عج) گفت: قریب 8 میلیارد تومان اعتبار برای تكمیل احداث این باغ موزه در بوستان ولیعصر(عج) شیراز نیاز است.

رضا محمدیان، رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره احداث باغ موزه دفاع مقدس استان فارس در شهر مقدس شیراز گفت: قریب 8 میلیارد تومان اعتبار برای تكمیل احداث این باغ موزه در بوستان ولیعصر(عج) شیراز نیاز است.
وی با بیان اینكه عملیات اجرایی این باغ موزه به‌صورت نسبی آغاز و فاز اول آن تصویب شده است،‌ افزود: لوب‌های گردشی پل و زیر قسمت دال بتونی پل در حال احداث است و امید داریم كه اجرای زیرساخت‌های پارك یعنی ساخت معابر و فضای سبز همزمان با پل قبل از پایان سال آماده بهره‌برداری شود.
محمدیان ادامه داد: با این حال تكمیل فضاسازی و نصب المان‌ها و تصاویر شهدا و ساخت آن ماكت‌هایی كه در این پارك لازم است شكل گیرد در سال آینده محقق خواهد شد.
رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به اینكه احداث این باغ موزه چند درصد پیشرفت داشته است، گفت: برای احداث این باغ موزه قبلاً هم كارهایی انجام شده است اما طی چندمدت اخیر كه پارك ولیعصر(عج) به عنوان مكان باغ موزه انتخاب شده است، یكسری مرمت‌ها و تغییراتی در آن باید صورت گیرد كه با این وضعیت می‌توان گفت فعلاً این باغ موزه 30 درصد پیشرفت داشته است.
وی با یادآوری اینكه عملیات جدید احداث این باغ موزه حدود یك ماه است كه آغاز و وارد قسمت اجرایی شده است، گفت: به همین نمی‌توان گفت كه احداث این باغ موزه تاكنون پیشرفت خاصی داشته باشد لذا امیدواریم تا شهرداری زیرساخت‌های آن را تا پایان سال جاری فراهم كند.
captcha