برپایی همایش «وقف، رسانه، اقدام و عمل» در فارس/ تجلیل از 100 نفر از یاوران وقف
کد خبر: 3550519
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

برپایی همایش «وقف، رسانه، اقدام و عمل» در فارس/ تجلیل از 100 نفر از یاوران وقف

گروه اجتماعی: مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی همایش «وقف، رسانه، اقدام و عمل» در این استان خبر داد و گفت: در این همایش قریب 100 نفر از اصحاب رسانه، واقفان و خیران استان فارس تجلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برپایی همایش «وقف، رسانه، اقدام و عمل» در این استان خبر داد و گفت: این همایش از جمله برنامه‌های ایام دهه وقف است كه اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینكه همایش مذكور با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی، فعالان عرصه وقف، اصحاب رسانه، هیئت امنای بقاع متبركه، واقفان و خیران استان فارس برگزار خواهد شد، افزود: 350 نفر به این همایش دعوت شده‌اند.
موسوی، زمان برگزاری این همایش را ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 15 آذرماه جاری عنوان كرد و افزود: در این همایش قریب 100 نفر از اصحاب رسانه، واقفان و خیران تجلیل خواهد شد.
مدیركل اوقاف فارس با یادآوری اینكه این همایش در سالن عترت این اداره‌كل برگزار می‌شود، گفت: در این همایش همچنین از یك وقف جدیدی كه توسط محمدحسن كاظمی شیرازی، بزرگ‌ترین واقف عصر حاضر در كشور با نیت روز انجام گرفته است، رونمایی خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه به‌مناسبت ایام دهه وقف برنامه‌ها و دیدارها و نشست‌های تخصصی متعددی در فارس برگزار می‌شود، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، برپایی نشست تخصصی با نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی اشاره كرد.
موسوی اظهار كرد: همچنین در ادامه این برنامه‌ها نشست تخصصی امروز، 13 آذرماه ساعت 18 در محل اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس با حضور مدیران كل بنیاد مسكن، منابع طبیعی و ثبت اسناد در خصوص اراضی و املاك اختلافی برگزار می‌شود.
مدیركل اوقاف فارس برگزاری نشست تخصصی با قوه قضائیه، دیدار با خانواده شهدا و عیادت خادمان حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) و جمعی از مدیران و كاركنان اوقاف فارس از بیماران بیمارستان‌های موقوفه شیراز را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در ایام پیش‌رو برشمرد.
captcha