ثبت‌نام دوره «مدیریت مؤسسات قرآنی» آغاز شد
کد خبر: 3549846
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت البرز؛

ثبت‌نام دوره «مدیریت مؤسسات قرآنی» آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت‌نام دوره «مدیریت مؤسسات قرآنی(یک)» ویژه مدیران مؤسسات قرآنی آغاز شد.

حسین شائیلوزاده، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز در بخش آموزشی، تاکنون کلاس‌هایی را به صورت کوتاه مدت برگزار کرده است، اکنون دوره «مدیریت مؤسسات قرآنی یک» را به صورت جامع برگزار می‌کند.
وی افزود: طی جلسات و تصمیم‌هایی که با دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت گرفت، دوره مدیرت مؤسسات قرآنی، با همکاری دانشگاه به صورت کامل با ارائه سرفصل‌های کاربردی در تاریخ بیستم آذر ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره به مدت یک ماه برابر با 100 ساعت، در روزهای زوج از ساعت 8 تا 17 پیرو موضوعاتی مانند اصول و مبانی مدیریت اسلامی، امور مالی، بازاریابی، کارآفرینی و آیین نگارش و روابط عمومی برای افراد علاقه‌مند در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید برپا می‌شود.
شائیلوزاده با اشاره به اینکه این دوره مختص مدیران مؤسسات قرآنی نیست، اظهار کرد: تمام افراد علاقه‌مند بدون هیچ محدودیتی می‌توانند با پرداخت پانصد هزار ریال در این دوره شرکت کرده و از حضور اساتید مجرب دانشگاه علمی کاربردی بهره‌مند شوند.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت البرز تصریح کرد: حد نصاب هر دوره، تعداد 35 دانش آموخته است که پس از پایان دوره و کسب آزمون و اعطای گواهی‌نامه، بلافاصله دوره بعدی شروع می‌شود.
وی گفت: انتظار می‌رود که با برگزاری این دوره سطح دانش  مدیریت مؤسسات قرآنی، که نقش بسزایی در توانمند سازی و ارتقاء کیفی مؤسسات دارد،افزایش یابد.
شائیلوزاده در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و ثبت‌نام در این دوره تا روز چهارشنبه 17 آذرماه به دفتر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان مراجعه و یا با  شماره 32203881 تماس حاصل کنند.
ثبت‌نام دوره «مدیریت مؤسسات قرآنی» آغاز شد
captcha