حنانه کمترین تذکر را از داوران شنید/ معافیت از کلاس حفظ
کد خبر: 3546475
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
پورمعین:

حنانه کمترین تذکر را از داوران شنید/ معافیت از کلاس حفظ

گروه بین‌الملل: سرپرست گروه اعزامی ایران به نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات گفت: حنانه خلفی در مقایسه با دیگر شرکت‌کنندگان حاضر در رقابت‌ها کمترین تذکر را از هیئت داوری دریافت کرد.

حنانه کمترین تذکر را از داوران شنید/ معافیت از کلاس حفظ
محمدرضا پورمعین، سرپرست گروه اعزامی ایران به نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقات قرآن امارات، نخستین بار است که به‌صورت بین‌المللی برای بانوان برگزار می‌شود و مسابقات سطح خوبی دارد و همه با آمادگی کامل آمده‌اند.
وی افزود: در این مسابقات بیش از 70 کشور حضور دارند و داوران از کشورهای امارات، عراق، مصر، عربستان، اردن و الجزاير بر رقابت‌ها نظارت می‌کنند.
مسابقات آیین‌نامه قابل قبولی ندارد
این کارشناس علوم قرآنی تصریح کرد: هر چند رقابت‌های قرآنی امارات در سطح خوبی برگزار شده است؛ اما آیین‌نامه قابل‌ قبولی ندارد.  
پورمعین با بیان اینکه حنانه کمترین تذکر را از هیئت داوری شنید، گفت: نماینده کشورمان در چهارمين روز رقابت‌ها تلاوت كرد و پاسخی صحیح به سؤالات هیئت داوری داد.
وی افزود: حنانه تنها دو تذکر از داوران دریافت کرد؛ این در حالی بود که سایر شرکت‌کنندگان حداقل 4 تا 5 تذکر از هیئت داوری داشتند.
پورمعین با اشاره به برگزاری کلاس تقویت توانمندی‌های حفاظ در حاشیه رقابت‌ها یادآور شد: تعدادی از شرکت‌کنندگان به‌صورت الزامی در این کلاس‌ها که با حضور اساتید صوت و لحن و تجوید برگزار می‌شود، شرکت و تذکرات و نکات لازم در این زمینه را دریافت کردند.
حنانه؛ معاف از کلاس حفظ رقابت‌ها
وی گفت: حنانه به دلیل توانمندی خوبی که داشت از شرکت در کلاس‌های حفظ معاف شد؛ اما با این وجود خودش با علاقه و به‌صورت اختیاری در این کلاس‌ها حضور یافت تا از تجارب اساتید حاضر بهره‌مند شود.
یادآور می‌شود، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات موسوم به «شیخه فاطمه بنت مبارک» از ۱۶ آبان با حضور نمایندگان بیش از ۷۰ کشور در دبی آغاز شده است و تا ۲۸ آبان ادامه دارد.
حنانه کمترین تذکر را از داوران شنید/ معافیت از کلاس حفظ
مطالب مرتبط
captcha