حضور میلیونی ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان؛ مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی
کد خبر: 3543439
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
امام جمعه شهرستان زابل:

حضور میلیونی ملت ایران در یوم‌الله ۱۳ آبان؛ مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا 14 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه زابل گفت: ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ، آمریکا نواخت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل، 14 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی در سخنانی به بیان مطالبی درباره سبک زندگی اسلامی پرداخت.
وی ضمن هشدار درباره خطرات فضای مجازی از حاضران خواست مواظب حضور فرزندان خود در فضای مجازی باشند و از جذب آنان به سایت‌ها و صفحات آلوده‌ای که تنها هدف‌شان نفوذ افکار منحط و رذایل اخلاقی در میان آینده‌سازان این مملکت اسلامی است جلوگیری کنند.
حجت‌الاسلام کیخا با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تشکر از حضور تمامی اقشار جامعه اسلامی به ویژه بسیج دانشجویی که با قصد قربت و با هدف ایجاد خوف و یأس در دل دشمن اصلی این نظام الهی در یوم‌الله ۱۳ آبان به خیابان‌ها آمدند، گفت:‌ ملت غیور ایران در یوم‌الله 13 آبان چون سیلی خروشان اهداف دشمنان قسم خورده این ملت مبارز را نقش بر آب کردند و بر عصبانیت آنان افزودند.
وی ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ، آمریکا نواخت. پیام قاطع این راهپیمایی‌های خیره‌کننده به دشمنان و بدخواهان، تداوم راه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت و فرمانبرداری محض از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) است.
امام جمعه شهرستان زابل با بیان اینکه دانش‌آموزان ما پرچم حسین فهمیده را بر زمین نگذاشته‌اند، گفت:‌ نفس دانش‌آموزان و جوانان استکبارستیز به نفس شهدا گره خورده است؛ نگاهشان دوخته به لبان رهبر عزیز و نایب امام زمان(ع) و جان‌ها آماده پرواز است.
امام جمعه زابل گفت: ملت بصیر و بسیجی ما چون کوه استوار هستند و به آمریکا اعتماد ندارند. بزرگ کردن چهره آمریکـا، خیانت به خون شهدا، ملت بزرگ ایران و اهانت به شعـور مردم است و بزرگ‌تر از گـناه آمریکـا، گناه منافقین و مزدوران خود فروخته‌ای است که راه نفوذ را برای دشمن هموار می‌کنند.
حجت‌الاسلام با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، اظهار کرد: فرهنگ عمومی مجموعه منسجم و نظام یافته‌ای از اهداف، ارزش‌ها، عقاید، رسوم متعلق به یک جامعه بزرگ است که همه اینها باید اسلامی باشد.
وی در پایان سخنان خود ضمن تأکید بر پیروی از موازین اسلامی از والدین و بزرگترها خواست راه و رسم صحیح زندگی کردن را به فرزندان خود منتقل کنند.

حسین قدس‌نیا
captcha