اولویت اصلی انفاق، اقوام هستند
کد خبر: 3543065
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
حجت‌الاسلام سید احمد ماجدی:

اولویت اصلی انفاق، اقوام هستند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد ماجدی، امام جماعت مسجد صاحب الامر(عج) با بیان اینکه اولویت اصلی انفاق، اقوام هستند، افزود: هر فردی خودش باید برای خود و یوم الحساب، توشه و اعمال صالح بفرستد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و مصائب حضرت زینب کبری(س) در مسجد علوی و در در محضر  آیت‌الله سید علی مقدم قوچانی، استاد اخلاق حوزه علمیه برگزار و نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله مقدم قوچانی اقامه شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد ماجدی، امام جماعت مسجد صاحب الامر(عج) در مسجد علوی صد دستگاه سخنرانی کرد.
وی افزود: خداوند در قرآن کریم دستور به انفاق قبل از مرگ و روز قیامت داده است. قیامت روزی است که شفاعت هیچ کس حتی پدر و مادر و برادر نیز قبول نمی شود.
امام جماعت مسجد صاحب الامر(عج) تاکید کرد: امروزه بی احترامی به والدین در جامعه بسیار افزایش یافته است. بنابراین هر فردی خودش باید برای خود و یوم الحساب، توشه و اعمال صالح بفرستد.
وی ادامه داد: قرآن می فرماید کسی به حقیقت ایمان نمی‌رسد مگر اینکه از آنچه دوست دارد، انفاق کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ماجدی گفت: گاهی دیگران مانند همسر یا فرزندان اجازه خدمت به مردم و انفاق را به انسان نمی دهند بنابراین تا می توانید اولا مخفیانه انفاق و بذل کنید. ثانیا تا توان مالی و جانی دارید خدمت کنید. ثالثا چشم امید به دیگران حتی فرزندانتان نداشته باشید.
وی ادامه داد: روزی حلال، برکت دارد آنگونکه برخی بازنشسته‌ها با حقوق اندک، زندگیش به خوبی می‌گذرد و هیچگاه نیازمند دیگران نمی‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد ماجدی در پایان سخنرانی‌اش گفت: اولویت اصلی انفاق، اقوام هستند.
یادآور می‌شود: مراسم سوگواری شهادت مظلومانه امام حسین(ع) و مصائب حضرت زینب کبری(س) تا پایان ماه صفر همراه با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله مقدم قوچانی در مسجد علوی صد دستگاه برگزار خواهد شد.
در ادامه تعدادی از تصاویر می‌آید:














captcha