جلسه هماهنگی گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) برگزار شد
کد خبر: 3542780
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
به میزبانی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور؛

جلسه هماهنگی گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هماهنگی گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) به میزبانی روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان نیوز» جلسه هماهنگی گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) به میزبانی روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور عصر دیروز، 11 آبان‌ماه برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور، رحیم قربانی، رئیس دارالقرآن سازمان بسیج ، سیدمحمدموجانی، مدیر اجرایی شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین و اعضای گروه محمد رسول الله(ص) برگزار شد هماهنگی‌های لازم جهت حضور مؤثر این گروه  در مراسم اربعین در عتبات عالیات و تبادل نظر جهت هر چه بهتر برگزارشدن این مراسم صورت گرفت.
یادآور می‌شود، گروه تواشیح محمد رسول الله(ص)، از فعال‌ترین گروه‌های هم‌خوانی در کشور است که آثار متعدد و ارزشمندی را مدح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تولید و منتشر کرده است و همچنین یکی از ویژگی‌های آثار این گروه، ضبط آثار در عتبات عالیات از جمله در شهر کربلای معلی،  نجف اشرف و مشهد مقدس است که در اثربخشی کار، بسیار مؤثر است.
گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) بسیج تهران بزرگ با تجمیع ۱۳ گروه تواشیح تهران بزرگ متشکل از گروه‌های (محراب - الهادی - ولایت - ابرار - ذکر - قدر - کریم اهل بیت - نورالساجدین - سبحان - الغدیر - نورالمهدی - ذوالقدر - نجم) چندی پیش کار خود را آغاز کرد و در گام نخست پنج اثر از این گروه توسط شبکه قرآن ضبط و در ایام نوروز از شبکه قرآن سیما پخش شد.
اجرای این گروه در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در مصلای امام خمینی(ره) تهران نیز چندی پیش شاهد بودیم.این گروه با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و همکاری دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفان تشکیل شده است.
گفتنی است؛ اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به تازگی به جمع فعالان و خادمان این گروه بین‌المللی پیوسته است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۳
0
0
برپایی جلسه و ارائه تبادل نظر در بهتر برگزار شدن مراسم تاثیرات خوبی به همراه دارد
captcha