کاروان اسکان 30 هزار نفری اربعین شهرداری تهران اعزام شد
کد خبر: 3542167
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

کاروان اسکان 30 هزار نفری اربعین شهرداری تهران اعزام شد

گروه جامعه: کاروان اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران مشتمل بر تجهیزات و امکانات لازم جهت اسکان 30 هزار نفری زائران اباعبدالله الحسین (ع‌) در کربلا و نجف با حضور دکتر محمد باقر قالیباف از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ‌صبح روز گذشته نهم آبان پس از جلسه شورای شهرداران و مدیران ارشد شهری تهران که با حضور ‌محمد باقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد‌، کاروان اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران مشتمل بر تجهیزات و امکانات لازم جهت اسکان 30 هزار نفری زائران اباعبدالله الحسین (ع‌) در کربلا و نجف با استعانت از سی و چهار هزار شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیه) اعزام شد.

این تجهیزات با اقدامی جدید و ابتکاری در داخل کانتینر‌های مجهز جهت سهولت حمل در مرز و به همراه نیروی انسانی مورد نیاز برای برپایی چادرها و محل‌های اسکان در کربلا و نجف با بدرقه شهردار تهران و مدیران ارشد شهری اعزام شد.

محمد باقر قالیباف به همراه معاونین شهرداری تهران و شهرداران مناطق، مدیران‌عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با نوای روح بخش یا حسین (ع‌) و با نوحه مداحان اهل بیت (ع‌) کاروان اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران را مشایعت کردند.
captcha