انتصاب حجت‌الاسلام ورمزیار به عنوان مسئول ستاد اربعین استان مرکزی
کد خبر: 3538903
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

انتصاب حجت‌الاسلام ورمزیار به عنوان مسئول ستاد اربعین استان مرکزی

گروه اجتماعی: در سومین جلسه ستاد اربعین استان مرکزی، حجت‌الاسلام امراله ورمزیار به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، امروز، 27 مهرماه، در سومین جلسه ستاد اربعین حسینی این اداره‌کل، حجت‌الاسلام امراله ورمزیار به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی اوقاف استان انتخاب شد.
حجت‌الاسلام ورمزیار با اشاره به نخستین اقدام ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: نخستین گام ستاد اربعین حسینی این اداره‌کل اعزام اعضای ستاد به مرز مهران و تعیین موقعیت و جانمایی برای شروع فعالیت‌ها است.
وی افزود: از دیگر اقدامات می‌توان به برآورد وسایل مورد نیاز در مهران، تعیین نوع خدمات قابل ارائه به زوار، بررسی توانمندی‌های استان‌های همکار و مشترک در موکب‌ها با استان مرکزی و تعیین افراد حاضر و مستقر در موکب‌ها اشاره کرد.
مسئول ستاد اربعین حسینی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده به زائرین مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: در موکب‌های مستقر از طرف این اداره‌کل کمک‌های اولیه به منظور رسیدگی‌های اولیه به مشکلات درمانی زائران درنظر گرفته شده است و همچنین غذای گرم، شیر و چای موجود است، همچنین در این موکب‌ها امکانات رفاهی از قبیل پتو و بالش برای زائران در نظر گرفته شده است.
captcha