12 تا 14 آبان؛ زمان برگزاری مسابقات «مدهامتان» مازندران
کد خبر: 3538743
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

12 تا 14 آبان؛ زمان برگزاری مسابقات «مدهامتان» مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی مسابقات شفاهی «مدهامتان» استان مازندران از 12 تا 14 آبان‌ماه در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی مسابقات شفاهی «مدهامتان» استان مازندران ویژه آقایان و بانوان در محله کوچکسرای شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

همچنین، مقرر شده بود تا این مسابقان طی هفته آتی برگزار شود، ولی به دلیل همزمانی مسابقات با مسابقات سراسری سازمان و اوقاف و امور خیریه، زمان برگزاری مسابقات مدهامتان به دو هفته دیگر یعنی از 12 تا 14 آبان‌ماه موکول شد.

مسابقات مدهامتان به صورت شفاهی و ویژه جوانان مساجد در سنین 18 تا 30 سال برگزار می‌شود. همچنین، شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات قبلا از طریق اینترنتی ثبت نام خود را انجام داده‌اند و هم‌اکنون برای برگزاری مسابقات آماده می‌شوند.

همچنین، این مسابقات در روز اول ویژه بانوان و در روز دوم نیز ویژه آقایان برگزار خواهد شد و در روز پایانی نیز مراسم اختتامیه به همراه اعطای جوایز به نفرات برگزیده برگزار می‌شود.

مسابقات «مدهامتان» در رشته‌های اذان، قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار شده و نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. همچنین، مسابقات طی روزهای برگزاری در دو نوبت صبح و عصر در محل مجتمع فرهنگی، هنری حر منطقه کوچکسرای شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله استانی مسابقات شفاهی «مدهامتان» استان مازندران از چهارشنبه تا جمعه، 12 تا 14 آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی،‌ هنری حر منطقه کوچکسرای شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.


captcha