اعلام نفرات برتر مسابقات قرآنی «مدهامّتان» شهرستان خمین
کد خبر: 3538220
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

اعلام نفرات برتر مسابقات قرآنی «مدهامّتان» شهرستان خمین

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله شهرستانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» با حضور متسابقان شهرستان محلات و خمین به میزبانی زادگاه امام راحل برگزار و نفرات راه‌یافته به مرحله استانی معرفی شدند.

به ‌گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در مرحله شهرستانی، ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های خمین و محلات صبح جمعه، 23 مهرماه با حضور ۱۸۰ نفر از حافظان، قاریان و ائمه جماعات مساجد در مجتمع فرهنگی مسجد سیدالشهداء(ع) خمین، در ۱۶ رشته و در مقاطع سنی مختلف برگزار شد.
اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات به شرح زیر اعلام شد:
در بخش پسران کمتر از هجده سال، محمد رفعتی در رشته حفظ ۳ جزء، مجتبی مصلح و محمد مهدی متولیان در رشته حفظ ۵ جزء، محمد حسین فرقدانی و یونس گنجی در رشته قرائت، محمد عبدالهی و امیر مهدی صفری در رشته اذان، محمدکاظم عربی و احمدرضا محمدی در رشته صحت قرائت نماز توانستند جواز ورود به مسابقات مرحله استانی را کسب کنند.
در رده سنی برادران ۱۸ تا ۳۰ سال نیز مهدی میرزایی در رشته حفظ ۲۰ جزء، میثم شفاعتی در رشته قرائت تحقیق، بهرام جهانشاهای در رشته قرائت ترتیل، مهدی مرادی و سجاد حبیبی در رشته اذان به عنوان نفرات برتر اعلام شدند.
در بخش دختران کمتراز ۱۸ سال، مهدیه رضایی در حفظ ۳ جزء، زهرا صحرایی در حفظ ۵ جزء، غزاله کوچکی در قرائت تحقیق، فاطمه حمیدی در قرائت ترتیل حائز رتبه برتر در این دوره از مسابقات شدند.
در مقطع سنی بالای ۱۸ سال خواهران، در رشته حفظ ۱۰ جزء اعظم موذنی، در حفظ ۲۰ جزء بتول ملکی و در قرائت تحقیق منیژه روشنی به مرحله بعد راه یافتند.
یادآور می‌شود: از نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامّتان» در مرحله شهرستانی خمین، طی مراسمی بعد از دهه دوم محرم تجلیل خواهد شد، همچنین مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور برگزیدگان تمام شهرستان‌های مجری این دوره از مسابقات در استان مرکزی، هفته اول آبان‌ماه به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.
captcha