اعلام برنامه‌های قرآنی ـ مذهبی اربعین حسینی مؤسسه قدر
کد خبر: 3537730
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

اعلام برنامه‌های قرآنی ـ مذهبی اربعین حسینی مؤسسه قدر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های قرآنی ـ مذهبی مؤسسه قدر شهرستان هویزه در روز اربعین حسینی اعلام شد.

میثم ساکی، مدیر مؤسسه قرآنی قدر هویزه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه قرآن و عترت قدر با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، برنامه‌های متنوعی را برای راهپیمایی اربعین حسینی در‌نظر گرفته است که به برخی از آنها اشاره می‌شود.
وی ادامه داد: مؤسسه در نظر گرفته است که محافل قرآنی را در مسیر راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا برپا کند که اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشو‌ر به منظور دعوت از قاریان و حافظان ممتاز در این محافل قرآنی طی فراخوانی از تمامی مؤسسات سراسر کشور خواسته تا افراد مورد نظر را معرفی کنند.
ساکی با اشاره به اینکه مقرر شده است، در مرز چزابه نمازخانه‌ای برای زائران محیا شود، افزود: در این مسیر برای زائران بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است و همچنین برای اسکان و استقبال از مؤسسات، خانه‌های قرآنی و اعضای خانواده‌های قرآنی تدابیری اتخاذ شده است.
مدیر مؤسسه قدر تصریح کرد: توزیع کتابچه «زمزمه محبان» که شامل ادعیه، نقشه راهنمای مسیر، توصیه به زائران، زیارت اربعین است در  10 هزار نسخه چاپ و آماده  ارائه به زائران است.
وی تأکید کرد: برپایی مسابقه «شمیم حسینی» با محتوای جمله‌های توصیفی، خاطرات و دیگر اتفاقات و رویدادها برای زائران در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم پس از پایان اربعین، به صورت کتابچه‌ای برای بهره‌مندی دیگران آماده کنیم.
captcha