برپایی جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی با مدیرکل اداره ارشاد البرز
کد خبر: 3537033
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

برپایی جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی با مدیرکل اداره ارشاد البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز با مدیر‌کل اداره فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

حسین شائیلوزاده، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: طی جلسه‌ای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز با حسینی‌کاشانی، مدیر‌کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کردند که حجت‌الاسلام و‌المسلمین دهقاندار، معاونت قرآن و عترت نیز حضور داشتند.
وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه ارائه شد. سپس در ادامه موضوعاتی درباره مشارکت مؤسسات قرآنی در اجلاس سراسری نماز، آزمون قرآن و عترت، مسائل، مشکلات مؤسسات، اتحادیه و دیگر موارد توسط برخی اعضا مطرح شد.
شائیلوزاده افزود: در این جلسه، کاشانی از فعالیت‌های اتحادیه نسبت به موارد به‌وجود آمده در فعالیت‌های قرآنی، ابراز رضایت کرد و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده درباره بیمه فعالان قرآنی، اعتبارات قرآنی قول همکاری و مساعدت داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مؤسسات قرآنی استان در جهت ارائه فعالیت‌های قرآنی مباحثی مطرح شد که مورد توجه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز قرار گرفت.  
گفتنی است؛ این جلسه با اهدا یک جلد صحیفه سجادیه از سوی مدیرکل به حاضران پایان یافت.
captcha