برگزاری نهمین نشست هم‌افزایی فعالان قرآنی اراک با حضور مقدسی
کد خبر: 3533916
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

برگزاری نهمین نشست هم‌افزایی فعالان قرآنی اراک با حضور مقدسی

گروه فعالیت‌های قرآنی: نهمین نشست هم‌افزایی پیشکسوتان و فعالان قرآنی اراک با حضور سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نهمین نشست هم‌افزایی پیشکسوتان و فعالان قرآنی شهرستان اراک با حضور سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش ایکنا؛ از ابتدای سال جاری تاکنون ماهانه یک نشست هم‌افزایی با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه قرآن به همت اداره تبلیغات اسلامی اراک برگزار شده و با احتساب یک جلسه ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای سال 95 تا مهرماه امروز، 8 مهرماه نهمین جلسه‌ای است که برگزار می‌شود.
در این جلسه سید مهدی مقدسی، نمانینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت در جریان مشکلات و وضعیت قرآنی شهر اراک قرار می‌گیرد و در حضور پیشکسوتان و جوانان فعال قرآنی شهر به تبادل نظر و ارائه راهکار خواهد پرداخت، همچنین بررسی دستاوردهای جلسات ماهیانه فعالان قرآنی و مجمع قرآنیان اراک از دیگر مباحث این جلسه است.
نهمین نشست هم‌افزایی پیشکسوتان و مربیان و فعالان حوزه قرآن عصر امروز، 8 مهرماه در اداره تبلیغات اسلامی اراک برگزار می‌شود.

captcha