فراخوان ثبت‌ نام در تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی کارگر» ویژه فعالان قرآنی
کد خبر: 3533513
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآنی اعلام شد؛

فراخوان ثبت‌ نام در تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی کارگر» ویژه فعالان قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فراخوان ثبت نام از متقاضیان حضور در تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی کارگر» از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان نیوز»، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از اعلام فراخوان حضور در تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی کارگر» ویژه فعالان قرآنی، خبر داد.

وی افزود: بر اساس این فراخوان و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، متقاضیان، از تاریخ 6 مهرماه، می‌توانند با ارسال کد «شهید حاجی‌حسنی» به سامانه پیامکی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به شماره تلفن 30008961، حضور در این تیم ویژه فعالان قرآنی و صعود به قله‌های مرتفع ایران اسلامی شرکت کنند.

محمدی خاطر‌نشان کرد: علاقه‌مندان، لازم است جهت ثبت نهایی در این تیم، نام و نام خانوادگی و نام مؤسسه خود را به همراه کد «شهید حاجی حسنی» پیامک کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری این تیم با نام یکی از شهدای فاجعه منا، اظهار کرد: این تیم به نام شهید فاجعه منا، «شهید محسن حاجی حسنی کارگر»، مزین شده تا یاد و نام و خاطره این شهید بزرگوار و خدمات ارزنده وی در فتح قله‌های افتخار و در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، در قله‌های مرتفع سراسر کشور نیز همواره زنده نگه داشته شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، همچنین از صعود به قله 4811 متری سبلان، در نخستین سفر این تیم نوپا خبر داد و گفت: این تیم فعالیت خود را با صعود به سویمن قله مرتفع کشور «سبلان»، واقع در استان اردبیل و فتح این قله 4811 متری آغاز کرد.

محمدی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت جامعه قرآنی و به ویژه مدیران مؤسسات قرآنی سراسر کشور، از این پس، برنامه‌های فرهنگی و تخصصی بیشتری، ویژه فعالان قرآنی داشته باشیم و شاهد حضور یک تیم فعال و پویا در حوزه فعالیت‌های تخصصی جامعه قرآنی باشیم.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این تیم کوهنوردی می‌توانند با روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به شماره تلفن 88977933 داخلی 19، تماس حاصل کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یادآور می‌شود، حضور در تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی، هیچ گونه محدودیتی از نظر سن، جنسیت و نیز محدوده جغرافیایی ندارد.

captcha