اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات را تأیید نکرد
کد خبر: 3533236
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات را تأیید نکرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور طی بیانیه‌ای گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی که قرار است از سوی دارالقرآن خانه کارگر برگزار شود را قانونی نداست و آن را تأیید نکرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در پی انتشار اخباری مبنی بر برپایی گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی از سوی دارالقرآن خانه کارگر در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ 8 مهرماه، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به به استحضار می‌رساند، همایش مذکور، هیچ گونه ارتباطی با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نداشته و تمامی برنامه‌های اتحادیه، تنها از طریق، پایگاه خبری اتقان نیوز و سامانه پیامکی اتحادیه به شماره 30008961 به جامعه قرآنی، به ویژه مؤسسات قرآن و عترت سراسر کشور اطلاع‌رسانی می‌شود.
بدین ترتیب هرگونه هماهنگی دارالقرآن خانه کارگر و مجریان این طرح، با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در خصوص برپایی چنین همایشی، توسط اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور تکذیب می‌شود.
یادآور می‌شود، در روز گذشته مسئولان دارالقرآن خانه کارگر از برپایی گردهمایی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی در سه بخش پیگیری مطالبات قرآنیان در رابطه با بودجه قرآنی و نیز بحث بیمه فعالان قرآنی، رونمایی از طرح ملی خانه قرآنیان و ثبت‌نام برای دریافت کارت اعتباری ۵۰۰ میلیون ریالی جهت تجهیز مراکز و مؤسسات قرآنی خبر دادند.  
این در حالی است که همایش مذکور، فاقد هرگونه مجوز از نهادهای اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، اتحادیه موسسات مردم نهاد قرآنی، سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تبلیغات اسلامی است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوستدار قرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۱
0
0
امیدوارم در برابر این اطلاعیه هایی که داده میشود،کاری هم انجام شود و تنها حرف نباشد
captcha