عضویت مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور
کد خبر: 3532451
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

عضویت مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: در سی و دومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور و بعد از انجام رأی‌گیری، حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به‌ عضویت این شورا درآمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سی و دومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی طی هفته گذشته برگزار شد كه در آن پس از رأی گیری در بین 6 دواطلب اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه مؤسسات قرآنی مردم نهاد، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان به‌عنوان یکی از ۳ عضو نماینده مردمی در شورا انتخاب شد.
شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور دارای 26 عضو است كه ریاست آن به مخبر دزفولی، عهده دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی است و حجت‌الاسلام حمید محمدی نیز دبیر این شوراست ضمن اینكه بودجه قرآنی کشور در این شورا توزیع می‌شود و مصوبات این شورا در حکم قانون است
همچنین 5 وزیر و رؤسای برخی ارگان‌ها و نهادهای متولی امور فرهنگی و قرآنی کشور از اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور هستند كه همه سال بودجه‌های مختلف دستگاه‌ها و استان‌ها را تخصیص می‌دهند.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) یكی از بزرگ‌ترین مؤسسات قرآنی كشور است كه هم‌اكنون دارای بیش از 150 شعبه در 12 استان كشور است و سال گذشته نیز به‌عنوان مؤسسه برتر كشور در عرصه ترویج حفظ قرآن كریم معرفی شد. مركزیت این مؤسسه قرآنی در شهرستان قرآنی استهبان فارس قرار دارد.
captcha