جلسه مشترک نمایندگان دو اتحادیه امروز برگزار می‌شود
کد خبر: 3528169
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
همزمان با هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی؛

جلسه مشترک نمایندگان دو اتحادیه امروز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سومین جلسه مشترک نمایندگان دو اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور و اتحادیه مؤسسات مردمی، امروز در محل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از اتقان نیور، هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، امروز با حضور اعضای هیئت مدیره در محل اتحادیه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بحث و گفت‌و‌گو درخصوص عضویت مؤسسات قرآنی مردم نهاد در اتحادیه، مشارکت مؤسسات قرآنی در طرح 1450 و نحوه حمایت از مؤسسات قرآن و عترت فعال در طرح‌های سراسری و ملی از جمله برنامه‌های این جلسه خواهد بود.

همچنین بررسی مسائل روز جامعه قرآنی، از جمله مسائل بودجه‌ای، بیمه فعالان قرآنی، طرح‌های مردمی حوزه قرآن و عترت، آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد و ... از جمله دیگر برنامه‌های این جلسه خواهد بود.

در ادامه این جلسه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و رئیس هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم و دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی و اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی، در اتحادیه حضور خواهد یافت و بدین ترتیب جلسه مشترک دیگری میان این دو اتحادیه در راستای بررسی روند ادغام اتحادیه‌ها، برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان نیز اعضای هیئت مدیره در نخستین همایش سوره‌های سرخ منا، که به مناسبت سالروز حادثه دردناک منا، برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

captcha