جلسه مشترک اتحادیه تشکل‌های قرآنی البرز و اداره بهزیستی برپا شد
کد خبر: 3527260
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

جلسه مشترک اتحادیه تشکل‌های قرآنی البرز و اداره بهزیستی برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه مشترک اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز و اداره‌کل بهزیستی در راستای تربیت کودک برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی جلسه‌ای، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان البرز در زمینه فعالیت‌های حوزه کودک با اداره‌کل بهزیستی این استان به توافق رسید.
بنابراین گزارش، از آنجایی که فعالیت مؤسسات قرآنی در حوزه کودک یکی از موضوعات مورد مطرح با اداره بهزیستی است، در نشست مشترکی میان مسئولان اداره‌کل بهزیستی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه حسین شائیلوزاده، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی، اساسنامه مؤسسات قرآن و عترت و امکان فعالیت آنان را در حوزه کودک تشریح کرد. سپس خانم فرزادی، مدیر امور مهدهای کودک اداره‌کل بهزیستی به برخی از موضوعات مطرح شده در ارتباط با فعالیت مؤسسات قرآنی اشاره کرد و خواستار هماهنگی دو نهاد در زمینه فعالیت‌های حوزه کودک در استان البرز شد.
در پایان این جلسه، مقرر شد که مؤسسات قرآنی در محدوده سنی زیر 3 سال فعالیتی نداشته و هیچگونه برنامه نگهداری در تمامی گروه‌های سنی را دنبال نکنند و اگر در ارتباط با مؤسسات عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت گزارش تخلفی به اداره‌کل اعلام شد، این اداره موضوع را از طریق اتحادیه بررسی کند.
بنابراین گزارش، در راستای این موضوع، به‌زودی اتحادیه فهرست مؤسسات عضو خود را به اداره‌کل بهزیستی اعلام خواهد کرد.  
گفتنی است؛ مؤسساتی که عضو اتحادیه نیستند مشمول این توافق نخواهند شد.

captcha