تشکیل تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی‌ کارگر» ویژه قرآنیان
کد خبر: 3524973
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
در آستانه سالروز حادثه منا صورت می‌گیرد؛

تشکیل تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی‌ کارگر» ویژه قرآنیان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در آستانه سالروز حادثه دلخراش منا و شهادت حجاج بیت‌الله الحرام در این واقعه، تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی تحت عنوان گروه کوهنوردی «شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر» تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در آستانه سالروز حادثه دلخراش منا و شهادت حجاج بیت‌الله الحرام در این واقعه، از تشکیل تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی ایران اسلامی تحت عنوان «گروه کوهنوردی شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر» خبر داد.
وی با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی این تیم، در پی درخواست فعالان قرآنی، صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر برخی فعالان قرآنی مبنی بر راه‌اندازی تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی، مقدمات این امر فراهم شده و امیدواریم با رایزنی‌هایی که با فدراسیون کوهنوردی صورت گرفته، این تیم به زودی ثبت شود.

تشکیل تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی‌ کارگر» ویژه قرآنیانمحمدی با اشاره به نامگذاری این تیم با نام یکی از شهدای فاجعه منا، خاطر‌نشان کرد: این تیم به نام شهید فاجعه منا، «شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر»، مزین شده تا یاد و نام و خاطره این شهید بزرگوار و خدمات ارزنده وی در فتح قله‌های افتخار و در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، در قله‌های مرتفع سراسر کشور نیز همواره زنده نگه داشته شود.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، همچنین از صعود به قله 4811 متری سبلان، در نخستین سفر این تیم نوپا خبر داد و گفت: این تیم فعالیت خود را با صعود به سومین قله مرتفع کشور «سبلان»، واقع در استان اردبیل و فتح این قله 4811 متری آغاز کرد.
محمدی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت جامعه قرآنی و به‌ویژه مدیران مؤسسات قرآنی سراسر کشور، از این پس، برنامه‌های فرهنگی و تخصصی بیشتری، ویژه فعالان قرآنی داشته باشیم و شاهد حضور یک تیم فعال و پویا در حوزه فعالیت‌های تخصصی جامعه قرآنی باشیم.

تشکیل تیم کوهنوردی «شهید حاجی‌حسنی‌ کارگر» ویژه قرآنیانگفتنی است؛‌ علاقه‌مندان جهت شرکت در این تیم کوهنوردی می‌توانند با روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به شماره تلفن: 88977933 داخلی 19، تماس حاصل کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
یادآور می‌شود، حضور در تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی، هیچ گونه محدودیتی از نظر سن، جنسیت و نیز محدوده جغرافیایی ندارد.


captcha