فردا؛ آغاز چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌-اسلامی/ رونمایی از 100 محصول
کد خبر: 3524011
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

فردا؛ آغاز چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌-اسلامی/ رونمایی از 100 محصول

گروه جامعه: مدیرعامل مجمع نوشت‌افزارهای ایرانی- اسلامی با اشاره به برپایی چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی-اسلامی با عنوان ایران نوشت، از رونمایی بیش از 100 محصول در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

‌سعید حسینی، مدیر عامل مجمع نوشت‌افزارهای ایرانی- اسلامی، در‌ گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه عرضه نوشت‌افزارهای ایرانی-‌اسلامی گفت: این دوره از نمایشگاه از دوم تا دوازدهم شهریور ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال چهارمین دوره از نمایشگاه «ایران نوشت» برگزار می‌شود که در آن 50 شرکت فعال و تولیدکننده نوشت‌افزارهای ایرانی-اسلامی حضور خواهند داشت. جدا از بخش فروش در این نمایشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است. این برنامه شامل تولیدات رسانه‌ای با حضور برنامه‌‌سازان کودک و نوجوان و همچنین برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های متنوع جنبی برای خانواده‌ها و فرزندانشان است.

تولید نوشت‌افزارهایی با مضامین مدافع حرم
حسینی ادامه داد: این نمایشگاه روز سه‌شنبه دوم شهریور‌ماه، از ساعت 10 صبح تا 22 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود و در همان روز، افتتاحیه این نمایشگاه را با حضور مسئولان آموزش و پرورش و شخصیت‌های فرهنگی کشور خواهیم داشت. در این مراسم نیز از جدید‌ترین محصولات نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی رونمایی می‌شود. بخشی از این محصولات برگرفته از موضوعاتی ازجمله مدافعان حرم، مفاخر، اساتید و شخصیت‌های محبوب در حوزه کودکان و نوجوانان است که در مجموع بیش از 100 محصول رونمایی می‌شود.

را‌ه‌اندازی پویش «بچه‌های ایرانی قهرمانان ایرانی»
وی با بیان اینکه امسال علاوه بر محصولات سال‌های گذشته محصولات متنوعی در حوزه نوشت‌افزارهای ایرانی-اسلامی عرضه می‌شود، گفت: عرضه محصولات ایرانی-اسلامی همراه با راه‌اندازی، پویش مردمی «بچه‌های ایرانی قهرمانان ایرانی» خواهد بود. در این حوزه امیدواریم که بتوانیم فضای فرهنگی و ترویجی مناسبی را با حضور مردم، مسئولین، نخبگان و اصحاب فرهنگ هنر داشته باشیم.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزارهای ایرانی-اسلامی تصریح کرد: پوش «بچه‌های ایرانی قهرمانان ایرانی» سعی دارد با ترویج فرهنگی ملی، بومی و ایرانی در تمامی آثار و تولیدات فرهنگی اعم از نوشت‌افزار، محصولات فرهنگی و تمامی محصولاتی که در اختیار بچه‌ها قرار می‌گیرد، آنها را با پهلوانان ایران و شخصیت‌های ملی و مذهبی کشور آشنا کند تا آنها از این شخصیت‌ها الگوپذیری کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در سراسر کشور، گفت: در طول شهریور برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی و آموزشی را برای خانواده‌ها و بچه‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم که همزمان با افتتاح نمایشگاه چهارم در سراسر کشور اجرا می‌شود. البته نمایشگاه‌های نوشت‌افزار ایرانی-‌اسلامی در 30 استان کشور بعد از اتمام نمایشگاه مرکزی، در نیمه دوم شهریورماه با 20 تا 50 درصد تخفیف پذیرای عموم خواهد بود.

captcha