نشست تجلیل از آزادگان در مؤسسه گنجینه نور قائم‌شهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3523573
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

نشست تجلیل از آزادگان در مؤسسه گنجینه نور قائم‌شهر برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست تجلیل از آزادگان امروز،‌ 27 مردادماه در مؤسسه گنجینه نور قائم‌شهر برگزار می‌شود.

صفا رنجبر، مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری نشست تجلیل از آزادگان در این مؤسسه خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این نشست به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این برنامه ضمن تجلیل از تعدادی از آزادگان، برنامه بازگویی خاطرات نیز با حضور جمعی از فعالان حوزه قرآن و عترت نیز اجرا خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر در ادامه تصریح کرد: در این نشست همچنین، علوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون تبلیغات اسلامی شهرستان و چندی از اعضای شورای اسلامی قائم شهر حضور خواهند داشت.

رنجبر در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: نشست تجلیل از آزادگان سرافراز امروز،‌ 27 مردادماه از ساعت 18:30 در محل مؤسسه گنجینه نور قائم شهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با برنامه‌های مختلف قرآنی مؤسسه گنجینه نور می‌توانند به نشانی مؤسسه واقع در شهرستان قائم‌شهر، خیابان آیت‌الله صالحی مازندرانی، پاساژ رنجبر مراجعه کنند.

captcha