دوره آموزشی علوم قرآنی در «بیرمنگام» برگزار شد
کد خبر: 3521621
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

دوره آموزشی علوم قرآنی در «بیرمنگام» برگزار شد

گروه بین‌الملل: مؤسسه قرآن وابسته به آستان مقدس عباسی شعبه لندن، به برگزاری دوره آموزشی علوم قرآن ویژه اقلیت مسلمان شهر «بیرمنگام» انگلستان اقدام کرد.

دوره آموزشی علوم قرآن در لندن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «alkafeel.net/quran»، این دوره آموزشی علوم قرآن با هدف اشاعه و ترویج نور قرآن و اهل بیت(ع) و با حضور گروهی از نخبگان قرآنی شهر «بیرمنگام» انگلستان برگزار شد.
بنابراین گزارش، در این دوره آموزشی دروسی در زمینه احکام تلاوت، وقف و ابتدا و تفسیر قرآن براساس روایات اهل بیت(ع) توسط استاد «حیدر الموسوی»، از کارکنان مؤسسه قرآنی وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) شعبه لندن ارائه شد.
توسعه توانمندی قرآنی شرکت‌کنندگان و ارتقای معلومات قرآنی آن‌ها برای مشارکت سازنده در ترویج و نشر فرهنگ قرآنی از اهداف برگزاری این دوره بود.
در همین راستا، شرکت‌کنندگان ضمن تمجید از تلاش‌های بی‌وقفه آستان مقدس عباسی برای آگاهی‌بخشی در زمینه علوم و معارف قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی صحیح براساس روایات اهل بیت(علیهم السلام)، بیان کردند: این دوره حاوی اطلاعات مهم و مفیدی بود و در افزایش و توسعه بینش قرآنی آن‌ها مطابق با معارف ناب اهل بیت(ع) تأثیرگذار بود.
شرکت‌کنندگان در این دوره همچنین تأکید کردند: دوره آموزش علوم قرآنی در بیرمنگام به شکل‌گیری اعتقادات سالم و صحیح برای محافظت از مسلمانان مؤمن در برابر انحراف و گمراهی کمک می‌کند.
در پایان دوره از سوی مؤسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع)، به شرکت‌کنندگان لوح‌های تقدیر و گواهینامه حضور در دوره اهداء شد.
captcha