دلایل تعداد کم ثبت درخواست مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3519267
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
نشست خبری رئیس سازمان دارالقرآن 2/ قره‌شیخلو بیان کرد:

دلایل تعداد کم ثبت درخواست مؤسسات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن الکریم طی نشستی خبری به بیان دلایل تعداد کم ثبت درخواست مجوز فعالیت مؤسسه قرآنی در سامانه جدید اشاره کرد و آن را ناشی از مشکلات نرم‌افزاری ندانست.

مهدی قره شیخلو رییس سازمان دارالقرآن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در نشست خبری که امروز دوشنبه، 11 مردادماه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنا مبنی بر مشکلات موجود در راه ثبت درخواست مؤسسات قرآنی، بیان کرد: به علت وضعیت فضای اینترنت در کشور، بروز مشکلات نرم‌افزاری جهت ثبت درخواست‌ها امری طبیعی است.
وی در ادامه بیان کرد: اینکه عنوان شود به علت مشکلات موجود هیچ امکانی برای ثبت درخواست‌ها وجود ندارد، مورد قبول نیست. ممکن است که مشکلاتی در زمینه نرم‌افزاری وجود داشته باشد، ولی تعداد کم ثبت درخواست مؤسسات قرآنی، مشکلات نرم‌افزاری نیست.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در ادامه با بیان اینکه ابتدا احتمال می‌دادیم که با آغاز به کار سامانه ثبت درخواست‌ها تعداد فراوانی درخواست در سامانه ثبت شود، اظهار کرد: تغییر در برخی از بندهای لازم برای ثبت درخواست ازجمله تغییر مدرک دیپلم به کارشناسی و یا اخذ سوء پیشینه و ... و بارگذاری همه این مواد در سامانه از دلایل کم شدن تعداد ثبت درخواست است.

قره‌شیخلو در ادامه تصریح کرد: در ابتدا برای ثبت درخواست‌ها در سامانه جدید به 15 استان 15 روز وقت دادیم و به 15 استان دیگر نیز در ادامه 15 روز وقت داده شد، ولی هم‌اکنون با از میان برداشته شدن سقف زمانی در این زمینه همه استان‌ها می‌توانند در این مورد ورود و اقدام به ثبت درخواست کنند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پایان با تأکید بر اینکه دلیل تعداد کم ثبت درخواست‌ها مشکلات نرم‌افزاری نیست، گفت: با تدابیری که اندیشیده شده است، اگر مشکل نرم افزاری ایجاد شود، در اسرع وقت رفع خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

گزارش کامل این نشست را اینجا بخوانید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۰
0
0
با رفع مشکل نرم افزاری پیامدهای خوبی به همراه خواهد داشت
captcha