جاده ولایت ورزشکاران را از شلمچه به حرم رضوی می‌برد
کد خبر: 3519219
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
صبوریان:

جاده ولایت ورزشکاران را از شلمچه به حرم رضوی می‌برد

گروه جامعه: دبیر ستاد ملی هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی جاده ولایت از حرکت 18 دونده از شلمچه به سوی خراسان رضوی خبر داد و گفت: ورزشکاران با ورود به هر استان در برنامه‌های آئینی و فرهنگی شرکت می‌‌کنند.

کوروش صبوریان، دبیر ستاد ملی هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی جاده ولایت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز این جشنواره از 9 مردادماه، مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: جشنواره جاده ولایت با حضور 18 دونده دو میدانی آغاز بکار کرد.

وی با بیان اینکه در قالب جشنواره جاده ولایت 18 دونده از سمت یادمان شهدای شلمچه به سوی مشهد مقدس رهسپار می‌شوند، اظهار کرد: در این فاصله زمانی دوندگان از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی عبور می‌کنند و به استان خراسان رضوی می‌رسند.

صبوریان در تبیین برنامه‌های جنبی این جشنواره گفت: ورزشکاران با ورود به هر استان با همراهی سایر ورزشکاران در برنامه‌های فرهنگی و آئینی مختلفی همچون دیدار با خانواده شهدا، بزرگداشت شهدای مدافع حرم و ... شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هر استان دو دونده به مجموعه ورزشکاران افزوده می‌شود، اظهار کرد: در پایان 30 ورزشکار دونده همزمان با میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی حضور پیدا می‌کنند.

captcha