بررسی سبک‌زندگی اسلامی از منظر روانشناسی و علوم‌تربیتی
کد خبر: 3517425
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

بررسی سبک‌زندگی اسلامی از منظر روانشناسی و علوم‌تربیتی

گروه جامعه:‌ ‌کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی با هدف بررسی متدهای بومی و بین المللی و تببین راهکارهای مدیریتی و توسعه‌آفرین ‌برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌امللی قرآن(ایکنا)، سومین کنفرانس بین المللی  روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی با هدف بررسی متدهای بومی و بین المللی و تببین راهکارهای مدیریتی و توسعه آفرین در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
محورهای این کنفرانس‌ روانشناسی، علوم تربیتی، سبک زندگی است. که در بخش‌های متنوع موضوعی ازجمله‌ روانشناسی بالینی، روانشناسی تربیتی، خانواده درمانی، روانشناسی اسلامی، روانپزشکی، روان پرستاری، آموزش و پرورش، فلسفه تعلیم و تربیت، تعلیم و تربیت اسلامی، اخلاق اسلامی، سبک زندگی زیست محیطی، سبک زندگی معنوی، سبك زندگی اسلامی و توانمندسازی ايتام، شاخص‌ها و ويژگی‌های پرورش و تربيت فرزندان در سبك زندگی اسلامی، نقش مشاوره در تبيين سبك زندگی اسلامی و الزامات مديريت فرهنگی خانواده مبتنی بر سبك زندگی اسلامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای در‌یافت اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر بخش‌های این کنفرانس ‌به سایت سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی به نشانی http://pel2016.ir مراجعه کنند.
 
تاریخ برگزاری این همایش ۴ شهریور ماه اعلام شده است. آخرین مهلت ارسال اصل مقالات نیز ۱۵ ‌مردادماه است. این کنفرانس در شهریور ماه و در دانشگاه  تربت حیدریه برگزار می‌شود.
captcha