شهریور 95؛ برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران
کد خبر: 3517392
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

شهریور 95؛ برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران در شهریور‌ماه 95 از جمله مصوبات چهارمین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران روز گذشته، 2 مردادماه با حضور اکثریت اعضای این هیئت مدیره در محل اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه، درخصوص تشکیل پورتال طرح میزان «شناسایی، ارزیابی و طبقه‌بندی مؤسسات قرآنی» بحث و گفت‌و‌گو و مقرر شد فرآیند تشویقی جهت مؤسساتی که طرح میزان را تکمیل و ارسال کرده‌اند، درنظر گرفته شود.

همچنین طرح «تشکیل تیم کوهنوردی قرآنی» در این جلسه تبیین و مقرر شد جهت برپایی اردوی یک روزه کوهپیمایی مؤسسات قرآنی برنامه‌ریزی شود.

در ادامه نیز مقرر شد اردوی یک روزه مؤسسات قرآنی در راستای دیدار با آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در شهرستان دماوند طراحی و در اسرع وقت برگزار شود.

تصویب برگزاری جشنواره دانش‌آموزی قرآنی ویژه خانواده‌های قرآنی، بحث و گفت‌وگو درخصوص ادغام اتحادیه‌های قرآنی و بودجه‌های قرآنی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که تصمیم‌گیری درخصوص هریک از این موارد در جلسات آتی صورت خواهد گرفت.

مهم‌ترین مصوبه این جلسه را نیز می‌توان تصمیم‌گیری درخصوص برگزاری مجمع عمومی اتحادیه استان تهران و نیز تغییر در ترکیب هیئت مدیره و انتخابات اعضای جدید این هیئت دانست.

گفتنی است؛ شهریور 95، آخرین مهلت حضور اعضای فعلی در سمت هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران است.

یادآور می‌شود، اعضای هیئت مدیره اتحادیه استان تهران، عصر امروز از مؤسسه نور چهارده معصوم(ع) پاکدشت، بازدید کنند.

captcha