اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در گناباد
کد خبر: 3511685
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۴

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در گناباد

گروه سیاسی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد، گفت: راهپیمایی روز قدس، ۱۱ تیرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: راهپیمایی روز قدس، ۱۱تیرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت برگزار می‌شود.
وی افزود: در پایان این مراسم، پس از سخنرانی و قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس، خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه ایراد خواهد شد.
حجت‌الاسلام رحمانی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در گناباد، از ساعت 11 صبح از میدان آزادگان شروع شده و از مسیر چهارراه شهید احمدیان، میدان غدیر و میدان امام(ره) به سمت مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) این شهر ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه حمید بنایی، نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در پایان این راهپیمایی سخنرانی می‌کند، ابراز کرد: برپایی ایستگاه‌های نقاشی و کاریکاتور و همچنین برگزاری مسابقه عکاسی از جمله برنامه‌های جنبی راهپیمایی روز جهانی قدس در گناباد است.
وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کاخک، ساعت ۱۱ صبح از مسجد جامع و مصلی حضرت ولی‌عصر(عج) به سمت بقعه متبرکه امام‌زاده سلطان محمد عابد(ع) این شهر برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد، روز جهانی قدس را روز وحدت امت اسلامی در برابر مستکبران عنوان کرد و افزود: قریب به ۳۷ سال است که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی‌(ره) راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و سراسر کشورهای اسلامی، با عظمت و شکوه برگزار می‌شود و امسال هم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
captcha