تجمع حمایت از مسلمانان مقابل کلیسای آمریکایی + عکس
کد خبر: 3501660
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

تجمع حمایت از مسلمانان مقابل کلیسای آمریکایی + عکس

گروه بین‌الملل: گروهی از غیر مسلمانان شب گذشته، هفتم خردادماه، مقابل کلیسای گرانیت سیتی در ایالت ایلینوی آمریکا تجمع و با اعتراض به سخنرانی اسلام‌ستیزانه در این کلیسا حمایت خود را از مسلمانان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری«اس سی تایمز»، حدود صد نفر از غیر مسلمانان شب گذشته قبل از سخنرانی اسلام‌ستیزانه اوساما داک دوک، مسیحی مصری الاصل در کلیسای گرانیت سیتی، اعتراض خود را نسبت به این سخنرانی اعلام کردند.
غیرمسلمانان علیرغم نامساعد بودن هوا با تجمع اعتراض‌آمیز در بیرون این کلیسا، حمایت خود را از همسایگان مسلمانشان اعلام کردند.
یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع گفت: ما به نام صلح، جامعه و گفت‌و‌گو تجمع کرده‌ایم و همانگونه که می‌بینید، مردم زیادی علیرغم بارندگی شدید، امشب آمده‌اند تا بگویند، سخنان اوساما داک دوک در مورد دوستان مسلمان ما صدق نمی‌کند.
معترضان در حالی‌که پلاکاردهایی با عنوان «ما کنار همسایگان مسلمان خود هستیم» در دست داشتند، به سخنان یکی از تظاهر‌کنندگان درباره اهمیت این تجمع گوش دادند.
داک دوک مسیحی مصری الاصل سخنان و اظهاراتی اسلام‌ستیزانه به زبان آورده و مدعی است که دین مبین اسلام با همه به جز مسلمانان سر جنگ دارد و باید از دست این دین خلاص شد!
این در حالی است که دین اسلام خواهان تسامح و صلح بین انسان‌ها بوده و بر این مسأله تأکید دارد و در آموزه‌های اسلامی مسلمانان همواره به هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با دیگر ادیان و مذاهب سفارش شده‌اند.

تجمع حمایت از مسلمانان مقابل کلیسای آمریکایی

تجمع حمایت از مسلمانان مقابل کلیسای آمریکایی

captcha